1948 Desoto S-11 Limousine Fluid Drive ELADÓ
1948 Desoto S-11 Limousine Fluid Drive1948 Desoto S-11 Limousine Fluid Drive1948 Desoto S-11 Limousine Fluid Drive1948 Desoto S-11 Limousine Fluid Drive1948 Desoto S-11 Limousine Fluid Drive1948 Desoto S-11 Limousine Fluid Drive

Ez a típus a nevét egy spanyol felfedezőről Hernando de Soto-ról kapta. Ezt a Chrysler Corporationhoz tartozó önálló márkát 1928-1961 között gyártották. 1961-ben szüntették meg a gyártását a Chrysler Newport legjobb ár érték arányú típus megjelenése miatt. Ebből a ritkaságból 8 személyes kivitelben csak 5197 darab készült 1948-ban. 3900cm3 soros hathengeres motor 112 lóerővel a súlya 1803kg újkori ára pedig 2631$ volt.
A teljes felújítás mire minden hiányzó alkatrészt pótolni tudtunk amit vagy hosszú keresgélés vagy legyártás útján értünk el,közel 4 évet vett igénybe.
Ennek eredményképpen megtartottuk a gyári,korhű jellegét még is annál sokkal jobb minőséget sikerült elérnünk.
A belső gumi küszöb borítást sehol nem gyártják vagy forgalmazzák ehhez a hosszított típushoz,ezáltal megvásárolni sem lehet.Emiatt döntöttünk a legyártása mellett.A végeredmény egy aprólékosan kidolgozott és gyári kinézetű borítás lett.
Ezt a honlapunkon külön meg tekinthetik és meg is vásárolhatják.
A legnagyobb kihívást még is a spiáter alkatrészek újra krómozása jelentette ezeken belül is főleg a hűtőrácsoké.
Ezek a krómozások közelről vizsgálva is hibátlanok és abszolút tökéletesek lettek.
A vízhűtő olyan rossz állapotban volt,hogy a teljes belsejét cserélni kellett.Itt is ügyelve arra,hogy a gyári jellegét a javítás után se veszítse el.
A lakatolásra sok időt és nagy hangsúlyt fektettünk,hogy minél kevesebb kittet kelljen használnunk fényezéskor.A teljes felhordott kitt mennyisége a fényezés előtt készült képeken jól látszik,elhanyagolható egy ilyen és ekkora autó esetében.A fényezés minőségén csak ront a sok kitt az esztétikájához meg nem feltétlen szükséges.
A műszaki tartalomról pár szóban:
Az elektromos kábeleket mindenhol újra gyártottuk.Teljesen felújítottuk a dinamót,önindítót,karburátort,vízhűtő és fűtés rendszert,motort,váltót,differenciál művet,kardán tengelyeket,kormány kereket,kormány művet,kormány oszlopot.
A minél impozánsabb megjelenés érdekében kapott két darab kereső lámpát,két darab ködlámpát,egy Fulton márkájú napellenzőt.Az ülésszerkezet felújítása igazi kihívást jelentett.A kárpitozás előtt minden eltört vagy megnyúlt rugót újra cseréltünk a látszódó króm alkatrészeket újra krómoztuk a fából készült részeket tisztítás után újra festettük.Belülről a fülke tető és az utastér padlója és az ajtók belseje egy hővédő és hangszigetelő borítást kapott mielőtt a padlószőnyeg és az ajtó és tető kárpit rájuk került.
A műszerfalat és a belső ablak kereteket miután lakatoltuk és lehorganyoztuk vissza állítottuk az eredeti fa mintázatukat.
A kész autó tekintetében ez egy teljes mértékben kompromisszumoktól mentes felújítás lett.
Elsősorban gyűjtőknek ajánlom.

Tekintse meg képeinket a felújításról >>>